18 Haziran 2009 Perşembe

EcoSphere istiyorum çok mu şey istiyorum?


Geçen gün D&R da gördüm ilk defa EcoSphere'i...Üzerinde ne olduğu yazmıyor,kapalı cam bir fanusun içinde mikro organizmalar,yosunlar ve lepistes gibi incecik turuncu balığımsı canlılar.Hemen bir yere not aldım nedir bu EcoSphere diye ve şimdi size araştırma sonuçlarını iletiyorum.

EcoSphere Nasa bilimadamları tarafında geliştirilen bir ekosistem ürünü.İçinde deniz yosunu ve filtrlenmiş su ,yeşil dallar ve çakıltaşı var.İçindeki o balığımsı şeyler karidesmiş ve bu yeşil dallar karidesleri suyun içindeki mikro organizmalardan koruyormuş.15-30 derece sıcaklıktaki güneş ışığı veya floresan ışığı bakımı için yeterliymiş.Hatta elimizde çok tutmamak lazımmış,ee malum beden ısısı 36 derece hassas ekosistemimizi bozabilir.Bu güzide karides yuvamızı sallamadan hırpalamadan muhafaza etmeliymişiz.Temizlemek içinden çıkan mıknatısları fanusa yapıştırmalıymışız.Bence muhteşem bir teknoloji.En ucuzu 199 ytl.Belki zamanla fiyatlar düşer.

İlgileniyorsanız sitesine bir göz atın.Ben çok beğendim!


1 yorum:

  1. Ekosistemde karideslerin yaşamasının sebebi kavga etmeyen tek canlı olmamalarıymış:))

    YanıtlaSil

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...