17 Ağustos 2009 Pazartesi

Choke



Dün akşam seansında Chuck'un Choke'unu izledim.

İster istemez fight club sever olarak Choke'tan hayli beklentiliydim.Tyler Durden gibi fantastik bir kahraman bekliyordum.Fakat Choke taki Victor bildiğimiz bir anti kahraman.

Tıkanma'yı okumamış olmam hayır mıdır şermidir bilinmez ama cHOKE bana düşük bütçeli,az çözünürlü ve bohem olsun diye şişirilmiş bağımsız bir filmin tadını bile vermedi.

Kara komedi olmuş diyeceğim ama o bile olamamış.İsanın klonu olduğu varsayılan alzeimer hastası annesine-annesi olduğunu düşündüğü kişiye- bakan seks bağımlısı ve restorantlarda boğularak kendine kahraman arayan bir anti kahraman Victor.

Bu donelerle ve Palakniuk imzasıyla bence bir başyapıt yaratılabilirdi ama "Choke" benim için annemle -uzun bir zamandan sonra- sinemaya gitmeye karar vermişken,yanlış seçim yaparak hayalkırıklığı yaratan bir film olarak kaldı.

1 yorum:

  1. chuck palahniuk'dan uyarlama bir filmin geldiğini söyleyince arkadaşım heyecanlanmıştım. ama ismini öğrenince hayal kırıklığına uğradım zira bu filmi 4 ay önce izlemiştim. kitabı okuyanlar bu film için "olmamış" diyorlar. kitabı okumadığım için bu yönde bir şey diyemeyeceğim ama okuduğum diğer kitapları ve fight club ile karşılaştırınca biraz basit kalıyor evet:

    YanıtlaSil

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...