1 Mayıs 2010 Cumartesi

yeni oyuncaklarım

İlk önce All Angels Gone'dan çok özel bir parça olan Stephen H. sonra da Moonlight Sonata ve Corpse Bride'daki Piano Dueti çalabilmek için bir hayli çabalıyorum.Parmaklarım uyuşana kadar pratik yapmak inanılmaz eğlenceli.Gün içinde fırsat buldukça bakıyorum güzel oyuncaklarıma.Sound module'deki onlarca enstruman seçeneğini tek tek deneyip aynı parcaları bir dolu değişik enstrümanla deniyorum,oldukça deneysel bir keyif veriyor.Bir an evvel şu 3 parçayı kusursuz çalmak için daha kimbilir ne kadar çalışacağım...Herşeye değer diyorum.Amacıma ulaşınca kendime bir adet Behringer kulaklık hediye edeceğim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...