3 Kasım 2010 Çarşamba

oyun1



bu kağıttaki yazıları okuyorsun.okuduğun yazıda da bu kağıttaki yazıları okuduğun yazıyor,okuduğun yazıda okuduğun kağıttaki yazıda da kağıttaki yazıları okuduğun yazıyor o kağıttaki yazıda da kağıttaki yazıları okuduğun yazıyor.sonsuzluktan korkma.191009/Binbirgece masalları cilt ? 500 küsürüncü sayfaya iliştirilmiş not.

Alo.
Yanında kağıt kalem var mı?
?
Emily ben.Yanında kağıt kalem var mı?
Evet.
Şimdi sana bıraktığım paketin yerini söyleyeceğim.
Dinliyorum.
K.Curi parkında okul tarafına bakan taraftaki sıra ağaçlardan 3.sünün en gölgeli gövde kısmına senin için bir şey bıraktım.
Okul tarafına bakan,3.ağaç?
Vaktim yok.Beni çabuk anlamalısın.
Anlaşıldı.

5 yorum:

  1. bir film vardı adını çıkartamadım şimdi fransız filmiydi sanırım. orada ki oyunlara benzemiş.işallah oyuncu ipuçlarını yakalar. yakalayamazsa ben tahminlerimi yazayım. kullandığınız takma isim (emily) sanki bir parça da geçiyor. "see emily play" olabilir mi? kriton curi parkına sizin gitmesini istediğiniz kişinin dışında başka birileri giderse ya o zaman ne olacak paket. :)ilk akla gelen 19 ekim 2009 bir tarih olabilir. binbirgece masalları da yky yayınlarında cilt tam 500 sayfa. sonunda da italik yazılmış şöyle bir şey var.
    "fakat diyerek sözünü sürdüren ve şah şehriyara hitap eden şehrazad "ey yüzyılların nadir yetiştirdiği şahım bu harika öykünün ömer-un neman ve oğulları sarkan ve..." diye devam ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emily- Emily Strange'den geliyor.-etrafımdaki bir çok insanın bana taktığı isim-
      Parka başkası gitse de bulabilecek gibi değildi.İyi saklanmış bir hediyeyi ancak doğru kişi açabilir.
      Sayfa numarası rastlantısal.
      Bu edit in amacı: oyun bittiği içindi.
      sevgiler.

      Sil
  3. hiii pakette ne varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pakette bir zar ve minik bir anahtar vardı.zar kararsız kalındığında karar verebilmek için anahtar ise kilitli kapıları açabilmek için.

      Sil

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...