1 Ocak 2011 Cumartesi

kısa kısa telgraflar 2



Sevgili A.
Sen üzüldükçe benim de ne kadar üzüldüğümü bir bilsen.Hala çocuk kadar naifsin.Karanlık kimselerden uzak durman gerekiyor.Bir sonraki tatil planınızı da bana bırakın.Bu arada bu yeni yılda da her zamanki gibi çok güzel süslemiştin ağacını.

Sevgili Y.
Romanya'dan getirdiğin şeftalili şampanya enfesti.Yarın sabah benim için kız kulesinin karşısındaki yerde az şekerli Türk Kahvesi iç.

Sevgili B.
Bana "clementine" diyerek aslında çocukluk fobilerimi hafiflettin.Çok fena yoğun beynim diyorsun ben ise sana 1/299.792.458 'un sebebini anlatıyorum.

Sevgili A.
Beni aramanı bekledim.Karşılaşmamıza az kaldı.Hissediyorum.Unutma,uykun kaçarsa papatya çayı iç,sana aldığım Berlin fincanınla.Bu arada o geometrik şekilli çikolata kutusunun içine bir şey koydun mu?

Sevgili E. ve Ö.
Umarım Roma yolculuğunuzda sizlere söylediğim şeylere harfiyen uymuşsunuzdur!Sizleri ne kadar çabuk özlüyorum,bolca fotoğraf ve anı ile geri dönün...

Sevgili G.
Hayallerini yıkmak istemiyorum ama evliliğin tekil doğamıza ters bir şey olduğunu düşünüyorum,ama nedense senin için çok sevindim,sanırım sen bu durumu en doğal bir şekile sokacaksın.Bunu ancak sen başarırsın.

Sevgili Ş.
Seni çok iyi anlıyorum.Herşeyin bir sebebi var.Yakında araf'a düşeceksin.O zaman daha çok yanında olacağım.Sakın korkma,oradan da çıkış var.

Sevgili V.
İzmir'e gelemeyeceğim ama İstanbul'a geldiğinde seni en salaş rock barlara götürüp sıkılana kadar bira içireceğim.Ama önce şubatta Cirque De Soleil'i görmeliyiz.


Sevgili İ.
Bütün gece boyunca kendine dair hiç bir şey anlatmadan bu kadar sessiz nasıl durdun? Kendini kola ile öldürüyorsun.İlginç bir intihar yöntemi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...