23 Ocak 2011 Pazar

Olafur Arnalds İstanbul



İlk kez Olafur Arnalds'a şöyle bir mail attım. "İstanbul'a gelin." Sadece bunu demiştim,tur programına baktım. Almanya, Belçika, Çin,Norveç,Kore,İzlanda,İsveç,İspanya gibi dünyanın her yerinden ülkeler vardı ama Turkiye yoktu.Derken kısa bir süre sonra aslında hiç beklemediğim cevap geldi."İstanbul mu?Bence bu harika olur!"
Bir kaç ay geçmeden ise Facebook gruplarında "İstanbullular lütfen tur günlerimizi takip edin,sizlere bir süprizim var" diyordu. Gülümsedim. Nasıl olur? dedim kendi kendime. En son 16 Aralıkta turnenin İzlanda ayağı ile turu bitirmişti ve Amerika turnesi vardı sırada. Bir hayli uzun sürecek olan Amerikan turnesinden önceki araya önce İstanbul sonra da Londra'yı eklemiş.Çok ta iyi etmişler.
Ve şimdi Olafur Arnalds 10-11 Şubat tarihlerinde Salon IKSV de sevdiklerinle buluşacak. Biletler biletix'te.
Kışın tam ortasında,dünyanın en güzel şehirlerinden olan sevgili İstanbulum'da İzlanda'nın Mosfellsbær kasabasından gelen bu gencecik müzisyen sevgili Olafur Arnalds'ı dinleyebilecek olmanın sevinciyle elimdeki bilete bakıyorum.
Esintisi kulaklarınızdan gitmeyecek güzel bir şarkısını da sizlere armağan ediyorum.




download

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...