13 Şubat 2011 Pazar

kısa kısa telgraflar 3



Sevgili D.
"5 dakikada değişir işler" diyorsun hep bu aralar. Ve yine çok haklısın. 5 dakikada değişir işler. Hem de nasıl değişir...

Sevgili F.
Ne hale gelmişsin sen!İnanamıyorum.Evliliğin en karanlık şaplağını yemişsin.Geçmiş olsun.

Sevgili E.
Dün gece ile ilgili bana hiç soru sormadığın için çok teşekkür ederim.Bazen bilirsin ketumluğum tutar konuşmam,konuşamam,o anlardan biriydi işte,ve sen beni anladın.

Sevgili B.
Hakkında yazılanlar gerçekten doğruymuş.Aslında ne kadar yalnızsın.Dumanlı evin,radyatöre yapışık siyam kedin,tabloların,çizimlerin ve hiç saklayamadığın kan kaybeden kişiliğin...Evet.Yeteneksizsiniz.Hediye için teşekküre gerek yok.Ben sadece sözünü tutan birisiyim o kadar.

Sevgili S.
Yıllar geçti ve seni hiç aramamama rağmen hala beni hatırlayıp telefonu açıyorsun.Ne iyi insansın sen sahi...

Sevgili A.
Sevgili Terket Gel partisine çağırıyorsun.Nerden buluyorsun bu zevzek partileri yahu?

Sevgili T.
Herşey için çok teşekkürler.Muhteşem bir ev sahibisin.Sayende harika zaman geçirdik.

Sevgili Y.
Keşke hasta olmasaydın.Sahilde oturup kahve ve üzümlü cigar içerdik.

Sevgili X.
Kayboldun gittin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...