2 Ekim 2011 Pazar

bana hayalci olduğumu söyle ne olur


aslında biliyor musunuz?
beni yanlış anlamanızı çok istiyorum.Yanlış insanlar tarafından doğru anlaşılmak,doğru insanlar tarafından yanlış anlaşılmak aynı şey değil benim için.Hepiniz yanlış kalın.Ben sizleri bu halinizle sevdim.Siz de beni bu halimle sevdiniz.
"Somutun bir öncesi,sınırsız kuralsız olandır hayal"
Bana hayalci olduğumu söyle ne olur.Ama bu bir düş değil.Kurşun askerler,rüzgar gülleri ve saçları birbirine dolanmış mavi taytlı barbie'ler yetmiyor şimdi çocuk olmaya.Oysa,oyuncaklarım olmadan da çocuk kaldım ben.Dizindeki yarası kanasa da sek sek oynayan,don lastiği çalıp ip atlayan...
Beni yanlış anlamanızı çok istiyorum.Çünkü beni anladığınızı zannedip bunu içselleştirmeniz daha major bir ızdırap.
Yelpaze sokaktaki gürültülü çocuklara,güne şiirle başlayanlara,nefs-i müdafaya,moda sahilindeki köpeklere,mandabatmazın bol köpüklü Türk kahvesine ve tırtlara selam olsun

Ve ruhta naif bir mutluluk:Küçük meleğim; 21 oldun bugün.Kalbim sana hep bir anne yarısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...