12 Şubat 2012 Pazar

canon efs 18-200 mm lens



Ben bu lensi şimdilik lenslerin ferrarisi ilan ediyorum ve şöyle diyorum.
Bütün tatların,kokuların ve renklerin buluştuğu ve birbirine karıştığı bir tabak hayal edin.Tatları kokuları bozulmadan dilediğiniz zaman yiyebiliyorsunuz.Canon 18-200 mm lense sahip olmak böyle bir şey.Her anı dilediğim gibi renklerini kaçırmadan ve çok yakından yakalayabiliyorum.Malesef internette hakkında fazla bilgi yok ama umarım bu dediklerim size bir fikir verir.
bir kere 11x optik zum yeteneğine sahip yani tele-foto lens dolayısıyla çok sayıda lensi içinde barındırıyor yani farklı lensleri bir arada taşıma zorunluluğunu ortadan kaldırıyor.EF-S 18-200 mm f/3.5 - 5.6 IS objektif yeni EOS 50D, EOS 1000D, EOS 450D ve daha önceki modeller gibi EF-S lens yuvasına sahip olan EOS serisi fotoğraf makineleri ile birlikte kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmış. Canon EF-S 18-200 mm f/3.5 - 5.6 IS objektif 12 grup halinde 18 elemandan oluşan bir yapıya sahip. Bu yapı içerisinde, renk sapmalarını minimum seviyeye indiren ve tüm zum mesafelerinde köşe kısımlara kadar zengin ve keskin detayları garantileyen UD ve asferik lens elemanları da bulunuyor.otomatik odaklanma ve görüntü sabitleyici özelliği var.Geniş açı bir telefoto lens oluşu sayesinde çekmek istediğiniz ve uzakta olan nesneleri tıpkı bir dürbün gibi yaklaştırıp net bir görüntü elde edebiliyorsunuz. Lens alırken f değeri sabit ve düşük olması elbetteki görüntü kalitesi hakkında size ipucu verecektir.Mutlaka lens koruyucu almanızı öneriyorum.Tiffen in lens koruyucularından oldukça memnunum bir de lens parasoleyi almayı düşünüyorum çünkü biliyorsunuz lensler çok hassas ve direk güneş ışığından korumamız lazım. Tabi görüntü netliği de cabası.
Elbette bu lensle 50mm lens gibi kısık diyaframla hızlı görüntüleri bile net çok net yakalamanız mümkün değil ama bazen yakalamak istediğiniz kareden olan uzaklığınız fotoğrafınızı amacından saptırabilir bu yüzden bence 18-200 mm gibi zoom özellikli bir lens ile detayları daha hızlı ve net yakalayabilirsiniz.Hala iç mekanlarda özellikle -karanlık yerlerde- zoom suz ama net fotograflar çekmek için 50mm bir lens almayı düşünüyorum. Canon 50mm lens fiyatları 300 TL civarında oldukça ekonomik ve az yer kaplıyor.18-200mm lenslerin fiyatı ise 1600-1700 tl civarında.
mutlu pazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...