16 Mart 2013 Cumartesi

teslimiyet

havanın değişimini ruhumu mu hırpaladı? saat 15:54 hala sabahlığım ve pijamalarımla oturuyorum. Saatlerce süren bir cv yazma uğraşı.Ne kadar çabuk zaman geçiyor. Ne kadar çabuk tembelliğe alışıyoruz. amma yazmışım...amma yazmışım vaktiyle.. Kelebek kustum.Görseniz hayrete düşerdiniz.Dudaklarım simlendi. Kelebek kustum.Bir bahar işte böylece döküldü içimden... 12.10.2001 sevgiliye kaset çekilen ve mektup yazılan zamanlar... "gülümseyen huzuruma. ve ırmak akıntıyukarı gider,yelkenleri kaplar. görüntüleri teker teker kaldırır ve kendi içinde kıvrılır kalır. cümleler devrikleşti sevince,sadece yağ üzerime güz kokusu... "yazmışım kasetin üzerine.ve şarkılar...neler yok ki? sevmekten hiç korkmamışım. mücadeleler...hiç bitmiyor...Teslimiyet...Her gün biraz daha derinden... Yaşamın gerçekleri omuzlarımı acıtsa da...Biraz daha teslim oluyorum her gün...Herşeye değer çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...