27 Mayıs 2013 Pazartesi

Çok bıktım

Bazı şeylerden çok bıktım. Mesela üzerimizdeki şu baskıdan. Darbeci değildim darbelendim alkolik değildim alkolik edecekler beni. Mızmız yaşlı adamlar gibi pencere kenarında oturup sayıp sövmek istiyorum.Akşam rakı masasında oturuyoruz.Kadehler tokuşuyor.Suda yüzen prezervatifleri sayıyoruz.Yasakçı toplumun en islami bölgesi sayılabilecek yeri Üsküdara çok yakınız.Bu prezervatifleri kim kullanıp atıyor acaba diye düşünüyoruz. Nefes almayan zihinler,şehvetle yalanan badem bıyıklar.Batı'nın yasaklarını kendi kulbuna uydurup bizlerin önüne ısıtıp koyanlar. Bacak arasının en çok tartışıldığı ülkelerden biriyken ahlaksızlık denen şeylerin alkolle sınırlandırılması ve tecavüzün artık neredeyse bir suç olmaktan çıktığı canım ülkemde gün be gün bir şeylerin değişiyor,geriliyor ve anlamsızlaşıyor olması sizi bilmem ama benim fena halde canımı sıkıyor.

2 yorum:

  1. Çıldırmış yasalar ülkesi kumkumanyası,nerede yaşıyoruz ve nereye gidiyoruz.Şanlı Cumhuriyet Bayramlarımız stadlarda artık kutlanmazken ve alanlarda biber gazı eşliğinde kutlanmaya çalışıldığı,Atatürk heykellerinin yıkılarak yerine ismi lazım değil partinin badem bıyık milletvekilinin heykellerinin yapıldığı,devlet büyükleri tarafından tecavüzcünün yolunun açıldığı,yine devlet büyüğü tarafından karış karış topraklarımızın satıldığı,teröristlerin baş olduğu,alkolün yasak ama konu başbakanın oğlu olduğunda cinayetin bile örtbas edildiği demokrasi yalanıyla ve süni gündemlerle halkımın uyutulduğu,Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün kurmuş olduğu Cumhuriyet rejimimizin kirletildiği diktatör rejim ve yasa değişiklikleriyle güya Avrupa örneklerinden yola çıkarak demokrasi rejimine uygun olmayan yasa tasarıları saymaklada bitmeyecek sanırım,ayran mı böyle yaptı bizi milli içkimiz ayranda bunlar ne içmişlerde böyle olmuş kafaları, can sıkıntısımı dedin benim pek yaşayasım kalmadı bu ülkede yakında yazılanlardan dolayı bizide sürerler belki kimbilir ülkem adına yine de çok umutsuz değilim ben,uyanırız belki,uyan ey halkım unutma bizi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel özetlemişsiniz,teşekkür ederim.En karanlık vakit gün doğmadan önceki vakittir der Nietzsche. Ben cebimde hep bu sözü taşıyarak yaşıyorum.

    YanıtlaSil

Çekinme,yaz.

Seamlessteeth Soundcloud

 Uzun zamandır hayalini kurup gerçekleştirme cüreti gösteremediğim bir şeyi yaptım ve kendi yarattığım müziklerin içine yazdığım veya rüyala...