19 Mayıs 2009 Salı

kozmik haydutlar-cosmic banditos-

Kuantum fiziği,atomaltı parçacıkları,zaman yolculuğu,paralel dünyalar,uzay-zaman,karadelikler ve bilimum kozmik ışınlara çok meraklı olup yetersiz fizik bilgisine sahip insanlara bir önerim var.

"Kozmik Haydutlar"


Yeraltı edebiyatını da sevmeniz gerek bu kitap için.Zira uyuşturucu kaçakçıları,kaçık tipler ve bol kaos var kitapta.Bir o kadar da keyifli.Keh keh keh diye güldüren bir keyif ama.


Özetle bir uyuşturucu kaçakçısı bir profesörün evini gasp eder ve profesörün kuantum fiziği ile alakalı kitaplarını okumaya başlar.Bir yandan CIA bir yandan FBI başına musallat olmuşken kuantum fiziğini kendi ve çevresindeki kaçık dostlarına aşılamaya başlar.Fakat kitap boş boş aksiyonla dolu değil.Aralarda fizik kitaplarından alıntılar okuyoruz ve yazar bu alıntıları banditoların-haydutların-yaşamı ile çok başarılı bir şekilde paralelleştiriyor.Yazar A.C.WEISBECKER.


ps:Kendisi hakkında fazla bir şey bilinmesini istemeyen bir yazar.Özellikle çift delik deneyinden bahsederken "entellektüel agorafobisi"olanlar burayı atlasın diyor:))


2008 yazıma damga vurmuştu bu kitap.Hatta yaz güneşinin altında zevkle içilecek bir kokteyle dönüşmüştü:))

2 yorum:

  1. Almak istiyorum okuyacağım kitaplar listesine koydum (; saol =)

    YanıtlaSil
  2. keyifli okumalar dilerim şimdiden:)

    YanıtlaSil

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...