22 Temmuz 2009 Çarşamba

AVOKADO MU??


Evet bugun bana biri bu soruyu sorarsa "AYYY Hayırrr çookk mersiiii"diyeceğim.Geçenlerde İbrahim Saraçoğlu'nun kürlerine bakıyordum.Kansızlıkla ilgili olan kürü görünce atladım.

Avokadonuzu soyun

üstüne limon sıkıp ezin

ekmeğin üstüne sürüp yiyin.

bu kürü haftada 3 defa olmak üzere 1 ay boyunca tekrarlayın.

Eh iyiymiş dedim,avokado bu sonuçta meyvadır,yenebilir,salatası da fajitayla filan güzel oluyordu diye aldım bende avokadoları.Sabah denedim.ööaöaaaaaaağğğrrrkkk!aman Tanrım.

Yok ben almayayım gerçekten.Ferrum filan için ağzımda demir yalamış tadıyla dolanmaya razıyım.Denemek isteyenler buyursunlar hemen,sırada bekleme yapmasınlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...