25 Aralık 2010 Cumartesi

kısa kısa telgraflar



Sevgili K.
Mektubum kısa sürede eline ulaşmış olacak.
Sevgili D.
Bu gece bana katıldığın için teşekkür ederim.Şarabı tam istediğin gibi hafifçe soğutacağım ve peynirleri şarap soğumadan kesmeyeceğim.
Sevgili A.
Bu akşamki performansına gelemeyeceğim,yeni theremin şovunu bir sonraki sefer dinleyeceğim.
Sevgili E.
Hala özel günlerde kitap hediye edebildiğim insanlardan biri olduğun için çok teşekkürler.
Sevgili F.
Bu yüzyılda yaşamamız çok ironik,haklısın.
Sevgili S.
Gel-gitlerin beni bazen ürkütüyor ama bunun da üstesinden geleceğine eminim.
Sevgili M.
Seninle konuşmaktan çok sıkılıyorum.Kendine bu kadar acıma.Daha çok viski iç ve daha küçük tokalar tak.
Sevgili D.
Blogundaki şarkıların bir çoğunu biliyorum ama bilmediklerim de oluyor bazen ve bilmemek benim çok canımı sıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...