22 Nisan 2013 Pazartesi

Söylemek istediklerin...

2 yorum:

  1. söylemek istediğim aslında birçok şey var. söylemek istediklerimi erteledikçe sanırım söylemek istediklerim daha da çoğalıyor içinden çıkamayacağım tanımlamalara girmek istiyorum. sen en zor günlerimde en güvendiğim kıyıdaki altınımsın. ama benim kıyım farklı bir kıyı. aslında o kıyı en özel alan. kıyıda yaşayanlar..

    YanıtlaSil
  2. burası bazen bana da bir sığınak.kıyıda yaşamak...bilirim o ne demek...bu kadar birbirini anlamayan insanın arasında korunaklı olsak ne değişir?
    Bilmez miyim hiç bütün bu sözler ne der ona
    Bu sözler ve bu sözlerin içinde çırpınan uzaklıklar
    Dolaşıyorum bir başıma, ortalıkta kimsecikler yok
    Kıyılar da bomboş, kır yolları da
    Soluğumu duyuyorum ara sıra, bir onu duyuyorum
    Duymuyorum belki de, biliyorum yalnızca
    Ayaklarımın altında yaban naneleri, kekikler
    Yol kenarında bir kapı, tahta
    Peki, kim yitirmiş evini, ya da
    Hangi yitikle yok olmuş o yapı
    Kimbilir
    Vuruyorum yokuş aşağı, kıyıya
    Bir taşın üstüne oturuyorum
    Ben oturur oturmaz
    Çıkıyor kuytularından bütün görünümler
    Ve ufak bir oyun oynuyor bana doğa
    Alıp alıp götürüyor gözlerimi bıkmadan
    Kısalıp uzayan bir çift yılan balığını andıran gözlerimi
    Güneşin şavkından yuvarlanan çakıllara
    Tam o sıra bir vapur yanaşıyor iskeleye uzun sürecek bir sonbahar taslağı gibi...
    Ah be,Edip Cansever vakti.

    YanıtlaSil

Çekinme,yaz.

Zamanın kaydı

 Ağustos'ta yeniay, evinin arkasından doğarken eğer tanrılar sana gülümserlerse, eşinin badem ağacının altında, bir başkasının düşlerini...